Toimitusehdot

Kirjautuminen:

Tunnusten luominen on vapaaehtoista. Tilaaminen on mahdollista myös puhelimitse tai sähköpostilla.Tilauksen yhteydessä asiakkaan on toimitusta varten kerrottava toimitusosoite, maksajan nimi, sekä yhteystiedoksi sähköpostiosoite ja puhelinnumero. 
Rekisteröitynyt asiakas voi halutessaan poistaa käyttäjätilinsä lähettäen sähköpostilla pyynnön tilin poistamisesta verkkokaupan asiakaspalveluun.

Tilaus:

Tilaus on sitova ennakkomaksun saavuttua yrityksemme tai Klarnan tilille. Asiakas on velvollinen tarkistamaan, että bogarimportsin verkkokaupan sähköpostitse lähettämä ilmoitus tilauksen tilasta on saapunut. Emme ota vastuuta puutteellisin tiedoin lähetetyistä tilauksista. Verkkokaupassa ja myymälässä myynnissä olevat tuotteet ovat tarkoitettu vain Suomen lain sallimiin käyttötarkoituksiin. Muissa tapauksissa älä tilaa. Emme ota vastuuta väärinkäyttötapauksista!

Hinnat:

Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron.


Toimitus:

Bogarimports toimittaa tilaukset Postin kautta ja alle 30kg toimitukset voi tilata myös Lähellä-pakettina lähimmälle Postin Pakettipisteelle. Tilaus on noudettavissa asiakkaan lähellä olevan Postin toimipisteestä 1 - 3 arkipäivän kuluessa maksusuorituksen saapumisesta yrityksemme tilille Tiedotamme erikseen yli viikon kestävistä toimitusajoista.


Nouto:

Paketin voi tilata myös noudettavaksi myymälästä. Tilaus käsitellään heti, kun maksusuoritus on saapunut yrityksemme tilille. Asiakkaalle lähetetään sähköpostilla ilmoitus, kun tilaus on noudettavissa. Noutotilaus luovutetaan vain tilaajalle tai tilaajan valtuuttamalle henkilölle. Noudettaessa tulee todistaa henkilöllisyys voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella.


Toimituskulut:

Loppusummaan lisätään 4,95€ alle 100€ tilauskissa. Yli 100€ tilaukset toimitamme veloituksetta! Noutamattomasta tilauksesta veloitamme yritykselle aiheutuneet kulut.


Maksu:

PDF-lasku sähköpostitse

Paikanpäällä SumUp maksupääte

Reklamaatiot Bogarimportsille:

Asiakkaan tulee viiden arkipäivän sisällä tilauksen noutamisesta tehdä ilmoitus, mikäli tilauksen toimitusvaiheessa on tullut virheitä, tai tuote on vaurioitunut toimituksen yhteydessä, tai on muuten viallinen. Bogarimports käsittelee reklamaatiot tapauskohtaisesti ja asiakkaan kanssa sovitaan palautuksesta tai jälkitoimituksesta. Asiakkaan on säilytettävä kuitti todisteena maksusuorituksesta.

POSTI Reklamaatiot: 

Kuluttaja-asiakkaan peruutusoikeus ja palautukset:

Kuluttaja-asiakkaalla on oikeus 14 päivää tilauksen vastaanottamisesta tutustua tuotteeseen ja palauttaa se, mikäli se ei vastaa asiakkaan odotuksia. Palautettavan tuotteen on oltava samassa kunnossa kuin se toimitettiin.

Kuluttaja voi ilmoittaa tilauksen peruuttamisesta Postin peruutuslomakkeella. Posti katsoo tilauksen peruuttamiseksi myös tavaran palauttamisen peruutusajan aikana.

Posti maksaa Manner-Suomessa tuotteen palautuskulut, kun tuote palautetaan peruutusaikana tai virheellisyyden vuoksi ja palautus tehdään Postin Asiakaspalautus-lähetyksenä. Ahvenanmaalta tai ulkomailta palautettaessa taikka muista kuin em. syistä palautettavien lähetysten kuljetusmaksuista Asiakas vastaa itse.

Poikkeukset peruutusoikeudesta:

Tuotteilla ja palveluilla saattaa olla edellisessä kohdassa sanotusta poikkeava peruutusoikeus tai peruutusoikeutta ei ole. Poikkeukset perustuvat kuluttajansuojalain 6 luvussa säädettyihin edelly-tyksiin. Poikkeuksellisesta peruutusoikeudesta tai peruutusoikeuden puuttumisesta ilmoitetaan tuotekohtaisissa ehdoissa.

Reklamaatiot ja tiedustelut:

Asiakkaan tulee tarkastaa toimitus viipymättä vastaanotettuaan sen. Mahdollisista virheistä on ilmoitettava Postille kohtuullisessa ajassa siitä, kun Asiakas havaitsi tai hänen olisi pitänyt havaita virhe.

Posti vastaa tuotteiden virheistä kuluttajille kuluttajansuojalain virhevastuusäännösten mukaisesti.

Reklamaatiot ja tiedustelut osoitetaan Postin asiakaspalveluun.

www.posti.fi/yhteystiedot

Asiakkaan peruuttaessa kaupan ja palauttaessa tuotteen/tuotteet on asiakkaalla oikeus saada rahansa takaisin 30 päivän kuluessa ilmoittamalleen pankkitilille palautuksen vastaanottamisesta laskien.

Muuta:

Kuluttajalla on Kuluttajansuojalain mukaiset oikeudet. Muilta kuin Kuluttajansuojalaissa säädettyjen oikeuksien osalta, Bogarimports pidättää oikeuden sopimuksen muuttamiseen ilman erillistä ilmoitusta. Asiakkaalta edellytetään ennen tilauspäätöksen tekoa tutustumaan kulloinkin voimassaoleviin toimitusehtoihin. Bogarimports ei ota taloudellista vastuuta toimistusten myöhästymisistä tai virhetoimituksista, eikä koskaan ole vastuussa välittömistä tai välillisistä vahingoista eikä tuotteiden väärinkäytöstä.

Tilaaminen posti- tai internetmyynnistä edellyttää aina täysi-ikäisyyttä. Jos olet alaikäinen, älä tilaa!

Lisätietoja:

Lisätietoja saat tarvittaessa puhelimitse numerosta +358503111170, sähköpostitse osoitteesta mainio@bogarimports.fi tai postitse osoitteesta Bogár&Hurme Oy, Lankkukatu 6, 20760 Piispanristi. Asiakaspalvelumme auttaa ja neuvoo asiakaskohtaisesti parhaan tietämyksensä mukaan.


Liikkeenharjoittaja: Bogár&Hurme Oy 3307176-1 

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 22.9.2022 alkaen.

Verkkokauppa

3307176-1

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö sähköpostiin lähetettävän pdf-laskun kautta. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

3307176-1

Toimitustavat ja -kulut

Suomen sisäisissä tilauskissa toimitus yli 495€ tilauksissa kaupan päälle ja EU tilauksissa yli 2000€ kaupan päälle. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat ovat Posti.fi

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.